powered by Footballnet-gr






      






                          

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

"Χόρτο μαγικό" Παναθηναίκος συνθήματα

Σήμερα εγκαινιάζουμε αλλον εναν πρωτοποριακό τομέα της σελίδας μας.Τον τομέα με τα συνθήματα ομαδών.Το πρώτο για τον Παναθηναίκο ειναι το πολύ γνωστό ''Χορτο μαγίκο''                      Σύνθημα:
Είναι ένα χόρτο μαγικό,δώστε μου λίγο για να πιώ,τον ΠΑΟ μου να ονειρευτώ και να φωνάξω ως τον θεό! Πανάθα μου σε αγαπώ,σε αγαπώ, σαν ηρωίνη σαν σκληρό ναρκωτικό,σαν το χασίς το Isd,για σένα ΠΑΟ μαστουρώνει ολη η γη,όλη η γη! Πανάθα μου,πανάθα μου,σε αγαπώ,σε αγαπώ,όπου κι αν παίζεις πάντα θα σ΄ακολουθώ!Σ΄ακολουθώ,ΠΑΟ εδώ,ΠΑΟ εδώ,ΠΑΟ εκεί,ΠΑΟ εκεί, όπου κι αν παίζεις πάντα θα μαστε μαζί,πάντα μαζί!

Αν σας αρεσε καντε like ή προωθηστε το κανοντας share
Footballnet-gr

.