powered by Footballnet-gr






      






                          

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Δώνης: «Για να μην παραπληροφορούμε τον κόσμο»

Δήλωση με την οποία διευκρινίζει ότι η ρήτρα στο συμβόλαιό του με τον Ατρόμητο, η οποία αφορούσε την περίπτωση που τον ζητούσε ο ΠΑΟ, ο Ολυμπιακός ή ο ΠΑΟΚ, ίσχυε μέχρι πέρυσι το καλοκαίρι, έκανε ο Γιώργος Δώνης.
Οι δηλώσεις του Δώνη: «Προς αποκατάσταση της αλήθειας και με αφορμή μια ραδιοφωνική μου συνέντευξη θα ήθελα να παρακαλέσω να μην παραπληροφορούμε τον κόσμο και ειδικά τον κόσμο της ομάδας μου.

Εγώ, είπα ότι αναφορικά με το θέμα της ρήτρας στο συμβόλαιό μου αφορούσε το προηγούμενο καλοκαίρι και τίποτα δεν ισχύει για το σήμερα. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με την ομάδα μου και προσηλωμένος στην προσπάθεια που κάνουμε όλοι μαζί διοίκηση, ποδοσφαιρικό τμήμα και φίλαθλοι για να πετύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει
».

.