powered by Footballnet-gr






      






                          

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

«Ευχάριστο ντεμπούτο με νίκη»

«Ευχάριστο ντεμπούτο με νίκη»
Στην πρώτη του συμμετοχή με τη φανέλα του Εργοτέλη παράλληλα με το επιτυχές αποτέλεσμα κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης στάθηκε ο Ζαχαρίας Καβουσάκης.
Αναλυτικά όσα είπε ο Καβουσάκης
«Τα τελευταία χρόνια πιστεύω ότι ο Αστέρας ήταν τυχερός και κέρδιζε εδώ, σήμερα, όμως, παλέψαμε πολύ, πετύχαμε δύο γκολ και καταφέραμε να κερδίσουμε δίκαια.

Είμαι ευχαριστημένος από την πρώτη μου συμμετοχή με τον Εργοτέλη. Είμαι χαρούμενος που το ντεμπούτο μου συνδυάστηκε με μία νίκη, ενώ θα μου ήταν ιδιαίτερα ευχάριστο να έπαιρνα κι άλλες συμμετοχές στο άμεσο μέλλον.

Εμείς σήμερα θέλαμε τους τρεις βαθμούς και το ίδιο θέλουμε και για το ματς της άλλης Κυριακής με τον Παναιτωλικό. Δεν υπάρχουν για μας ούτε ισοπαλίες, ούτε τίποτα… Πάμε για τη νίκη. Ο Παναιτωλικός είναι καλή ομάδα, αλλά εμείς θα παίξουμε με όλη μας την ψυχή για να πάρουμε τους τρεις βαθμούς.

Είχαμε δύσκολα ματς μέχρι τώρα, αλλά όλο το πρωτάθλημα είναι δύσκολο κι εμείς πρέπει κάθε Κυριακή να δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό, ώστε να παίρνουμε από κάθε παιχνίδι το μέγιστο».

.